Замовники, ті, кому ви пропонуєте свої послуги адміністратора, вони часто запитують про те, скільки передплатників буде насуватися в групу від вашої роботи, скільки буде продажів з групи тощо. Не потрібно щось придумувати і говорити - ну приблизно, крайнього строку 20 в день ... Не потрібно так робити. Ніякої навіть тлумачний адміністратор і навіть професійний менеджер по трафіку вам не скаже точного прогнозу, скільки буде передплатників. Тут складна система, спочатку потрібно порахувати, скільки відвідувачів прийде в групу, наприклад за 1000 рублів, вкладених в рекламу, потім розрахувати конверсію з відвідувача групи в передплатника і тоді вже можна щось припускати. Тестувати потрібно. Так і говорите замовнику.
А якщо ви обираєте шлях адміністратора, який займається виключно своєю справою: контентом групи, начинкою, повидлом, найголовнішим - змістом групи, то взагалі не морочитися. Ваш дохід тут може бути і буде трохи менше, але зате ви зможете акцентувати всю свою увагу в контент.
Це цікава тема, тут можна непогано розвинутися і стати затребуваним, цінним фахівцем, вже через 2-3 місяці ви зможете підняти ціну за обслуговування однієї групи з 3000 рублів на 5-6 тисяч.І брати групи 3-4 на обслуговування. На 1 групу 30-60 хвилин в день максимум. 4 групи, в середньому це 4 години на день. Непогано для заробітку в контакті.
Як почати працювати адміном
Адміністраторів груп в контакті зараз дефіцит. Замовників багато - адмінів мало !!!
Вам просто якісно потрібно запропонувати свої послуги вашим потенційним замовникам. А хто є потенційним замовником адміністратора в контакті? Це малий, середній бізнес. Бізнесмени, підприємці, у яких немає часу займатися соціальними мережами, а гроші є, їм потрібно тільки запропонувати і запропонувати не послугу адміністратора, а просування їх бізнесу в найбільш відвідуваною соціальної мережі рунету у ВКонтакте. Можете скласти пропозицію і відправити його на e-mail потенційного клієнта, можете озвучити свою пропозицію по телефону, або по телефону призначити зустріч і зустрітися з замовником, вживу запропонувати.
В інтернеті мільйони ваших потенційних замовників, вбивайте в пошукову систему запит - «Пластикові вікна», заходите на сайти пластикових вікон шукайте їх телефон або e-mail і пропонуєте свої послуги. У тому ж ВКонтакте в пошуку можете шукати або в групах, які нерозвинені або занедбані, зв'язуєтеся з адміністраторами цих груп і пропонуєте воскресити, оживити групу.
Після того як ви знайшли собі замовника, беріть з нього передоплату і починайте налаштовувати групу .
Я скоро: через пару днів, запишу відео про те, як налаштувати перший екран групи на її мета, приклад вже налаштованої групи можете подивитися тут (це моя група, мета якої - збільшення відвідуваності мого сайту), зверніть увагу на опис, обговорення, аватар , блок посилань і центральну стрічку фотографій в групі - все це налаштоване на мету: Залучити відвідувачів на мій сайт .
Щоб не пропустити це відео і нових статей на цьому сайті, прямо зараз зійдіть в самий кінець цієї статті, там є форма підписки на статті та відео, обов'язково підпишіться, і ви завжди будете першими дізнаватися про нові статтях і відео цього сайту.
Після настройки групи (до речі, тільки за цю настройку ви можете брати плату 1-2 тис. Рублів), можете приступати до основної роботи адміністратора. Як придумувати контент, де його брати, скільки постів в день публікувати, які взагалі пости бувають, я вам зараз тут не буду про це писати, тому що про все, про це я вже написав і відео записав.Все у відкритому доступі, ось стаття з відео про те, де брати ідеї для постів, ось стаття про те, як красиво оформити групу в контакті (аватар, постер і меню). Інші подібні відео можете знайти на моєму YouTube каналі, який ви можете знайти, вбивши в пошукову систему Яндекс або google запит «Андрій Савчин» або ще простіше, на цьому сайті, праворуч в сайтбаре є віджет YouTube (але я можу просто його прибрати в будь-який момент).
Комментариев нет:
Отправить комментарий